tisdag 21 januari 2014

Tisdagslista?



Jag vet inte nu för tiden vad det är med måndagar men jag hinner typ ingenting längre, igår var det faktiskt lite extraspeciell för vi överraskade en granne som fyllde 80 i december med en mysig 
by-paj-fest, så jag hade lite att göra efter jobbet.
Så jag gör ingen en måndagslista på en tisdag som man då egentligen skulle kalla direkt en tisdagslista....

Jag är glad för att:
  • grannen blev riktig överraskad och tyckte det var en mysig fest, med god mat, sällskap och härlig skratt
  • Svante är mysigaste farbrorn här i huset, mitt hjärta svämmar över när jag ser hur han och Nike myser!
  • det har kommit lågom med snö och allt ser så vitt och fint ut.
  • det har blivit mycket ljusare dagar! När jag gick hem igår från jobbet så var det fortfarande ljust!
  • Tulpanerna ser fortfarande fint ut här hemma!
  • klarar min trafikljusfrukt ätande
  • jag har så finar grannar och vi har en bra by-gemenskap
  • dottern mår bra i Uppsala
  • vi har haft en mysig helg tillsammans!
  • japp och så fåglarna, de fikar och gör mig så glad hoppas jag få till en bra bild där snart!
Ha en fin tisdag!


1 kommentar:

Unknown sa...

Jag blir glad när jag ser den bilden. Underbar!

Kram
//bara anna