fredag 5 september 2014

Fredagsfråga: Vad får dig att stänga av teven?

Ja nu kör jag verkligen gamla rutiner, idag är det fredag och det betyder fredagsfrågan, idag hittade jag den i vår allehanda.se och mannen som fick frågan är väl ingen super VIP, men frågan är ok. alltså nu kör vi.
Peter Carlsson, nöjesredaktör på Tidningen Ångermanland och Ö´viks Allehanda fick följande fråga:


Vad får dig att stänga av tv:n?
Jag: Definitiv en bra sommar/höstkväll där man kan sitta ute och njuter. Ett sällskapsspel med familj och vänner och en bra bok. Jag stänger av teven då efter nyheterna. Jag brukar oftast titta innan om det kommer någonting bra på teven om det inte är fallet så tittar vi hellre på en film. I somras var det mycket lite teve men nu under hösten känns det mysigt.

Vad får dig att stänga av tv:n?
Peter Carlsson: Klyschiga amerikanska romantiska komedier håller jag inte högt, speciellt sådana som man kan räkna ut händelseförloppet i under filmens fem första minuter.

Haha det är precis såna som tjejerna och jag tittar gärna på ;)

Vad får dig att stänga av tv:n?

Inga kommentarer: