söndag 25 januari 2015

En av mina favoriter just nu



Jag och smycke det är ju ett tema i sig, som ni kan läsa här. Varm ska det helst vara och passar till mig.
Som det här fina filtade halsband som jag fick av min mamma!
(Hon har lärt sig vad jag tycker om! Och det är inte lätt kan jag lova!)
Med desto gladare blev ju jag!

Filtade smycken passar enligt mig inte till alla årstider, alltså i högsommar skulle det ser helt felplacerat ut. (nästan lite äcklig om jag får tänka vidare, filten skulle suga svetten, bah)
-eller ur?
Men nu när det är -15 grader ut. Då blir man varm om hjärtat bara när man ser på halsbandet.

Om det blir tyst nu här igen så beror det på att jag jobbar några hårda pass igen, men det blir inget långt uppehåll, det lovar jag!

Ha det fint!

PS: Jag fick även en väldigt fin julklapp från henne, också,
också väldigt filtad, och efter min smak, men det kommer i ett annat inlägg!)


1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Så här vintertid är det ju hur fint som helst, vilket smycke! Kram.