onsdag 24 juni 2015

Ett nytt försök att blogga



Tyvärr har jag inte blivit bättre att blogga eller kommentera, det som jag har gjort det är att fortsätta läsa  era bloggar och att lägga ut bilder på instagram. Det är just det jag orkar med, och den här orkeslösheten är svårt att beskriva för in the real life finns det ork även om jag har lätt att bli stressad av för mycket aktiviteter eller måsten så går det ändå bra. 
Men jag känner att det är alltid nån balansgång. Idag är jag ledig, en ledig dag som jag behöver för att klara av de tunga långa arbetsdagar jag har framför mig. Det gäller nu bara att hålla ut tills vi har semester om några veckor. Det gäller att hitta andrum i vardagen där man kan fylla batterierna igen.
Jag försöker det med handarbete,plocka blommor, binda kransar, ta långa promenader, fikastunder, trädgårdsarbete och sommar i P1 i örat. 
Än känns det för kallt för att ta mina lugna morgondopp i sjön,men förhoppningsvis blir det snart mer somrig.  
Vädret har inte bestämt sig än vad det vill bjuda på idag. Det är en vit molntäcke på himlen som kan betyder allt. Jag har en lång att-göra-lista bäst att börja.

Ha det fint!

Inga kommentarer: