torsdag 9 februari 2012

Jag börjar drömma från golvet till köket

Just nu går jag nästan varje dag den här sidan: marrakechdesign och kikar på alla de fina kakler som finns där. Jag har drömt häromdagen att vi hade renoverad köket med golvvärme och så fina kakler som de här:
               
 34822.jpg

Fez - marin


Alla bilder är lånad från http://www.marrakechdesign.se

Jag sitter och drömmer mig fram till mitt drömkök, i år blir det inget nytt kök, men kanske nästa år, vi får se, det som ska göras i år, är inte bestämt än, jag blir lite nervös över detta, och det beror bara på att jag har maken här bara på helgerna. :(
Men jag har i alla fall förberedd honom, hur jag tänker. 

Vad drömmer du om?


6 kommentarer:

Miruschka sa...

Först och främst ett STÖRRE kök med en köksö, sen att renovera badrummet. Men båda projekten kostar mycket, så vi får väl se hur det blir:)
Jättefina golv som du kikar på!
Kram♥

Villa Frejas bokblogg sa...

Å, ett marrakechgolv hade jag inte tackat nej till! Så fint.
Kram.

Ullis sa...

Så fina golv! Gillade golvet på nr 2 bäst, så vackert och rustikt!
Jag drömmer om att vi ska bygga om på vår övervåning, så att vi får sovrum till oss alla i familjen, kanske kan det bli av snart...
Jag har varit väldigt oaktiv på bloggen, hinner inte alls med den som jag vill, men så fort jag öppnar den går jag hit och kikar! Du har blivit så duktig på att ta foto Ute!
Ha det bra!
Ullis

gunsan sa...

Ja nu är ju renoveringen på toan snart klar
, så min dröm nu är ju att få gästrummet på övervåningen renoverat, men det blir nästa vinter, hoppas hoppas jag, det är nämnligen ett stort projekt, för eftersom detta är ett gammalt hus, så har det varit en liten lägenhet uppe också o i gästrummet var det alltså ett litet kök;) Så det finns verkligen att göra i rummet;))

Kramizzzz

CreandoPhoto sa...

Marockanskt kakel är ursnyggt. Funderar på det till vår tvättstuga. Då kanske tvätten blir riktigt rolig? :)
Kramar Kicki

Lövkojan sa...

Såå fint kakel, kul också att det finns mer nu som är mönstrat på ett lite mer vågat sätt!
Jag drömmer också om att få sätta igång med vårt kök som vi ska göra mycket större och att göra boyta av källaren :)
Ha en fin fredag, kram Marie-Louise