måndag 28 oktober 2013

Måndagslistanr. 118

Jag är glad för att:
  • det är höstlov och yngsta dottern och maken är lediga hela veckan
  • jag måste bara jobba idag och så är även jag ledig
  • virkade filten är färdig.¨
  • jag fick så många positiva kommentarer på sista inlägg! Det glädjer otroligt! TACK
  • vi har haft en mysig helg utan planering
  • ingen snö just nu
  • vi har nästan en hel ledig vecka tillsammans! YEAH
  • äldsta dottern kommer nästa vecka

Sedan tänkte jag säger att jag kikar in hos er varje dag! Har blivit dåligt att kommentera pga mycket jobb och att jag har haft  bloggerstrul och nästan som vanligt ingen teckning/internet sista tiden .... det är tyvärr en av nackdelarna när man bor på landet i en dal.
Men men önskar er alla en fin måndag!

Vi får se hur många inlägg det blir den här veckan, ska ju omgås mycket med familjen!

Inga kommentarer: