fredag 10 juni 2011

Jisses det är fredag igen!

Jisses det är fredag igen och jag har känslan att dagarna bara rusar iväg, den här veckan kändes otrolig kort. 
Ni vet vad som gäller på fredagar här inne hos mig. Varsågod här kommer fredagsfrågan:


Lady Gaga är toppaktuell  just nu, men det var inte lätt att hitta en bra fråga, jag hittade en i qx.se det är svårt att säga när intervjun genomfördes av Ronny Larsson. Men kanske spelar det ingen roll för frågan är inte tidsaktuell, men jag tycke dock så intressant.


Vilken är den vanligaste frågan du får?
Jag: För mig är det lätt att svara, det blir mycket mer spännande vad ni svarar! Frågan till mig låter:  Trivs ni här i Sverige och varför hamnade ni precis hit såååå långt upp? Jag tycker det är kul, att folk undrar och frågar och jag svarar gärna att jag trivs här. och varför vi flyttade hit har jag svarat redan här två gånger. Du får läsa här och här (om du vill veta varför precis hit)


Så här har Lady Gaga svarat:
Vilken är den vanligaste frågan du får?
– Om mitt hår är en peruk. Jag är så trött på den frågan! Och nej, det är ingen peruk. Däremot är inte allt äkta såklart, men det sitter fast. Därför gör det så förbannat ont när folk kommer fram och drar i håret bara för att se om det är äkta.

hela intervjun


Det blir spännande för mig vilken fråga är den vanligaste du får, den kan vara en fråga om din blogg eller allmänt.
Här har vi det perfekta sommarväder, perfekt för skolavslutning och jordgubbstårta och klänning och frukost ute, det ska jag göra nu! Ha det bra!

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

ja, men visst rusar tiden iväg. Redan fredag! :-)

Ang. min vanligaste fråga så vet jag inte riktigt, men eftersom jag visar mycke tpyssel i bloggen så brukar det vara något om hur man gör det jag visat.